Si qytetare te botes

Autore: Gisela Hoxha (UWC Maastricht 2015-2017)

 

Pershendetje une jam Gisela dhe jam studente e vitit te pare ne UWC Maastricht, Hollande. Per UWC kam degjuar nga te njohur qe kane aplikuar dhe kane studiuar ne UWC, por edhe nepermjet internetit. Vendosa te aplikoj sepse ka qene nje deshire e hershme e imja te njihja njerez nga vende e kultura te ndryshme dhe te kisha nje eksperience pertej Shqiperise.

Tashme jane bere me shume se tre muaj qe kur viti shkollor ka filluar dhe mund te them qe eshte nje eksperience e mrekullueshme, ku nderthuren kenaqesia qe marr nga aktivitetet ekstra kurrikulare me informacionet e reja qe marr dhe diskutimet interesante qe behen brenda klases. Gjithashtu kam krijuar shume miqesi te reja me studente nga vendet me te largeta si Timor Leste, Malajazia apo Mauritius. Me eshte krijuar mundesia e pacmueshme  qe te mesoj me shume mbi traditat, gjuhen, kulturen apo edhe kuzhinen e ketyre vendeve.

I inkurajoj te gjithe gjimnazistet te aplikojne , sepse UWC eshte nje mundesi e pazevendesueshme per t’u rritur si individ si ne aspektin akademik, por edhe ne aspektin kulturor dhe te formimit te karakterit.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

