Reflektime

Autore: Jona Bocari (UWC Adriatic 2015-2017)

Me quajne Jona Bocari dhe jam lindur e rritur ne Tirane. Aktualisht jam ne vit te pare ne UWC Adriatic. Kur me pyesin nga mesova per UWC-ne, me duket paksa e cuditshme si pyetje, sepse edhe pse kam vetem pak muaj ketu, UWC Adriatic eshte bere pjese e imja. Ne fakt me UWC-ne jam njohur diku 4 vjet para se te aplikoja. Nje shoqja ime fitoi nje burse studimi ne nje nga kolegjet UWC dhe qe atehere e kam enderruar te vazhdoj studimet ketu. Pse vendosa te aplikoj? Arsyet jane te shumta, por kryesoret prej tyre jane se doja te shkoja me tej mundesive qe me ofroheshin ne Shqiperi dhe se doja te njihesha me kultura te reja. Vetem fakti qe do te studioja ne nje vend tjeter me nxenes nga e gjithe bota me emociononte tej mase. Ne fakt kur flas me miqte ose familjen, atyre u duket paksa i cuditshem fakti se si kam zene miqesi me persona te shteteve qe rrallehere na bie rasti t’i degjojme. UWC eshte me te vertete nje mundesi e jashtezakonshme si ne aspektin akademik, ashtu dhe ne aspektin e rritjes & njohjes se vetvetes. U them te gjithe gjimnazisteve qe duan te shkojne ca me larg, qe duan te provojne dicka te re, te aplikojne ne Kolegjet e Botes se Bashkuar. Eshte me te vertete nje eksperience jete-ndryshuese!

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

