Pertej librave dhe mesimeve

Autore: Orestja Habilaj (UWC Mostar 2015-2017)
Jam Orestja Habilaj dhe vij nga qyteti i Vlores.Aktualisht ndodhem ne UWC Mostar,ku dhe po perjetoj nje eksperience qe te vjen vetem nje here ne jete.Per UWC kam degjuar dy vjet me pare ne nje aktivitet shkollor.Gjithmone kam dashur dicka me shume se te ndjek nje gjimnaz te thjeshte, ndaj dhe prezantimi me UWC me la shume mbresa.E mbaj mend shume mire se pas prezantimit te UWC fillova te enderroja sesi do te ishte jeta ime nese do te merrja pjese ne kolegjet e botes se bashkuar.
Tani qe jam ne vit te pare ne UWC Mostar jeta ime ka ndryshuar shume, po jetoj me njerez nga e gjithe bota, me njerez nga shtete qe nuk do e mendoja kurre se do mund ti takoja.UWC nuk eshte vetem shkolle,eshte nje menyre e te menduarit dhe jetuarit.Kam perfituar shume nga njerezit qe kam njohur ketu, kam ndryshuar menyren e te perceptuarit te botes dhe realitetit,kam kuptuar sesa me fat jam qe po ndjek kete forme edukimi.
I inkurajoj te gjithe gjimnazistet te aplikojne sepse ne UWC ata do te kuptojne me mire kulturat, tolerancen dhe miqesine.Eksperienca ketu eshte e paperseritshme dhe gjithsecili qe e provon e kupton sesa me fat eshte.Ne aspektin akademik cdo person qe ndjek kete forme edukimi rritet dita-dites per shkak te ambjentit dhe programit.Nese deshironi qe te keni dicka me shume se anen akademike, te njihni miq nga kultura te ndryshme, nese deshironi ta shikoni boten me sy ndryshe, nuk duhet ta humbisni shansin per te aplikuar.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

