Duke pritur

Autore: Rega Sota (UWC Mostar 2013 – 2015)

Deri pëpara pak muajsh UWC ishte e panjohur për mua. Falë disa studentëve që kishin aplikuar dhe internetit, u njoha me botën e UWC. Ende nuk jam pjesë e saj, por edhe kjo periudhë “pritjeje” është e bukur, sepse po mësohem me idenë e ndryshimit, e të menduarit pozitivisht, e pranimit të së resë. Kam edhe unë frikëra, por çdo element i UWC i hedh poshtë ato. Jam e sigurt se atje do të fitoj pavarësi, do të krijoj miqësi të mrekullueshme, do të përballem me sfida e do të mësoj t’i kapërcej e të vazhdoj përpara. Këto që po shkruaj, deri më sot i kasha lexuar vetëm në libra apo dëgjuar në filma, por tani këto pritshmëri po bëhen pjesë e imja, teksa unë bëhem pjesë e UWC.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

